【豆漿油條】A Short Version Cover By Yokez 叶玉棂

Yokez is singing and playing the guitar on a short portion of this Chinese song called 豆漿油條Soy milk fritters.

She is a Singapore singer with a sweet voice. Enjoy her song.

【豆漿油條】A Short Version Cover By Yokez 叶玉棂

source: Yokez 叶玉棂

Lyric On The Portion Which She Sings:

我知道你和我
就像是豆浆油条
要一起吃下去味道
才会是最好
你需要我的傻笑
我需要你的拥抱
爱情就是要这样
它才不会淡掉

我知道有时候
也需要吵吵闹闹
但始终也知道
只有你对我最好
豆浆离不开油条
让我爱你爱到老
爱情就是要这样
它才幸福美好
噢耶

我知道都知道
你知道你都知道
好不好别偷笑笑
让我知道

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.