【 說了再見 】 Cover Performed By Local Singer Yokez 叶玉棂

Lovely local singer playing the piano while singing this song by Jay Chou. The song name is called 說了再見 (Shuo Le Zai Jian) (Said Goodbye).  

Yokez is a Singaporean singer. She has a lovely voice. When she sings Chinese love or emotional songs, you will be mesmerised by her. She looks adorable too. 

Let's watch her singing performance in the video below.

【 說了再見 】A cover by Yokez 叶玉棂 

source: Yokez 叶玉棂

Lyrics of the song sing in this video:

天凉了 雨下了 妳走了
清楚了 我爱的 遗失了
落叶飘在湖面上睡着了

想要放 放不掉 泪在飘
妳看看 妳看看不到
我假装过去不重要
却发现自己办不到

说了再见 才发现再也见不到
我不能 就这样 失去妳的微笑
口红待在桌角 而妳我找不到
若角色对调 妳说好不好

说了再见 才发现再也见不到
能不能 就这样 忍着痛 泪不掉
说好陪我到老 永恒往哪里找
再次拥抱 一分一秒 都好

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.